Znaleziono 31 wyników

autor: Igunia
2015-03-08, 21:30
Forum: Leczenie
Temat: Avonex
Odpowiedzi: 887
Odsłony: 154766

Ja jestem po 8 zastrzyku i czuję się coraz gorzej...nie wiem co to się dzieje :-( Mam zdrętwiałe nogi i bardzo osłabione i nie przechodzi juz ponad tydzień...uhh.
autor: Igunia
2015-03-05, 20:59
Forum: Jak spędzasz swój wolny czas...
Temat: Gitara a sm
Odpowiedzi: 22
Odsłony: 8637

Jasne, że można spokojnie grać na gitarze ;-) To świetna rehabilitacja. Ja jestem wiolonczelistką (właśnie kończę studia muzyczne) i uważam, że to jest super :-D Nawet jak mi na przełomie październik/listopad 2014 odjęło lewą rękę to tylko solu i dalej gram i nawet to wyciąga moją rękę z beznadzieji...
autor: Igunia
2015-03-04, 21:12
Forum: Kolejne rzuty
Temat: Czy to rzut czy działania niepożądane leku?
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 3392

Ja co tydzień mam po zastrzyku inne objawy, które wyglądają jak rzuty...to chyba dziwne jakieś jest nie? Np. w tym tygodniu mam zdrętwiałe stopy i w jednej nie odczuwam zimna podłogi... :-(
autor: Igunia
2015-03-04, 02:12
Forum: Obecne samopoczucie
Temat: Gorące stopy
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 3481

Też miałam takie gorąco w nogi. W nocy najbardziej to odczuwałam...budziło mnie to. Jakby mi ktoś przypalał te nogi ogniem, takie mało przyjemne to...wtedy jeszcze nie byłam zdiagnozowana.
autor: Igunia
2015-02-26, 00:22
Forum: Kolejne rzuty
Temat: Czy to rzut czy działania niepożądane leku?
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 3392

Ja jakoś coraz dziwniej się czuję i nadal nie wiem czy to od leku czy rzut czy co...w piątek zrobiłam sobie zastrzyk. Dziś jest już w sumie czwartek a ja mam od zastrzyku tkliwość obydwu nóg, od wtorku ręki i od wczoraj jeszcze szyi...czuje się cała obolała jakby mnie auto potrąciło...to normalne? A...
autor: Igunia
2015-02-15, 23:57
Forum: Bez diagnozy lecz z objawami
Temat: Objawy co dalej?
Odpowiedzi: 10
Odsłony: 1727

Dwojenie mam w obu oczach. Jak miałam te pieczenia to nie brałam sterydów, bo jeszcze nie byłam zdiagnozowana...więc trudno powiedzieć czy teraz by poszedł solu czy nie. Dostawałam na to Neurolipon własnie i spore dawki witamin z grupy B.
autor: Igunia
2015-02-15, 23:53
Forum: Leczenie
Temat: Avonex
Odpowiedzi: 887
Odsłony: 154766

U mnie na szczęście jakoś tak...szybko się zasklepia :-D
autor: Igunia
2015-02-12, 14:11
Forum: Bez diagnozy lecz z objawami
Temat: Objawy co dalej?
Odpowiedzi: 10
Odsłony: 1727

No to dziwne :-D A była poruszana kwestia astygmatyzmu?
autor: Igunia
2015-02-12, 02:34
Forum: Kolejne rzuty
Temat: Czy to rzut czy działania niepożądane leku?
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 3392

No jak narazie to mam torbę leków. Lekarz stwierdził, że jeśli to jest rzut to lekki, a może to wcale nie jest rzut i lepiej, żeby się rozeszło po kościach. Nie chcą mnie od razu kłaść do szpitala na sterydy skoro ciężko je znoszę.
autor: Igunia
2015-02-12, 02:31
Forum: Bez diagnozy lecz z objawami
Temat: Objawy co dalej?
Odpowiedzi: 10
Odsłony: 1727

Ja miałam raczej uczucie palącego gorąca i tkliwość kończyn niż zimno i gęsią skórkę :-D No ale każdy może mieć totalnie inne objawy, wiadomo jak to jest...Też mam widzenie podwójne do góry i w badaniu wyszło, że to akurat astygmatyzm ;-) Możesz się przejść jeszcze raz do neurologa. Dobrze, że MRI c...
autor: Igunia
2015-02-12, 00:00
Forum: Leczenie
Temat: Avonex
Odpowiedzi: 887
Odsłony: 154766

Ja dość długo przytrzymuję wacik i jest na nim tylko dość mała czerwona kropka :-)
autor: Igunia
2015-02-08, 21:43
Forum: Przedstaw się
Temat: Witam Was! :)
Odpowiedzi: 20
Odsłony: 1842

Ooo jak miło! ;-) no to trochę nas tu jest z Białego! :-D
autor: Igunia
2015-02-08, 21:40
Forum: Kolejne rzuty
Temat: Czy to rzut czy działania niepożądane leku?
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 3392

Wczoraj byłam w szpitalu i na izbie przyjęć mnie przebadali. Powiedzieli, że odruchy są ok, więc nie chcą mnie od razu kłaść na solu skoro nie są pewni czy to rzut...dostałam hydroxyzine i jakieś leki na zawroty głowy. Jakoś mi to nie pomaga i można z tym zwariować :-( No od tygodnia jestem na karuz...
autor: Igunia
2015-02-06, 23:57
Forum: Leczenie
Temat: Avonex
Odpowiedzi: 887
Odsłony: 154766

Zrobiłam se dziś zastrzyk i jakoś lepiej się po nim jakby czuję...dziwne to. Ale i tak już mam skierowanie do szpitala na jutro i maja mnie przebadać. Jak stwierdzą, że to rzut to kładą mnie na solu jutro, a jak nie to niech mi coś zrobią, żebym się czuła dobrze i nie miała tych zawrotów więcej :-P ...
autor: Igunia
2015-02-05, 22:59
Forum: Kolejne rzuty
Temat: Czy to rzut czy działania niepożądane leku?
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 3392

Czy to rzut czy działania niepożądane leku?

Hej! Chciałam się Was poradzić. W piątki robię sobie zastrzyk Avonex, jestem po 3 zastrzyku. Od niedzieli mam takie jakieś dziwne uczucie w głowie, ni to zawroty ni to jakieś falowanie obrazu...strasznie dziwne uczucie. Jest uciążliwe, nie mogę wsiąść nawet za kierownicę samochodu bo się boję, troch...

Wyszukiwanie zaawansowane