Encorton

Indywidualne leczenie chorego na SM

Moderator: Beata:)

Awatar użytkownika
renia1286
Posty: 14133
Rejestracja: 2009-06-20, 09:28
Wiek: 53
Lokalizacja: Warmia

Postautor: renia1286 » 2010-05-29, 10:06

Zaświeci Iwonko i to niedługo. :-)
Mam pytanie, może ktoś z Was wie,
czy będąc na encortonie można brać też antybiotyk?
Nie potrzebuję skrzydeł by latać, potrzebuję ludzi, dzięki którym nie upadnę.

Awatar użytkownika
Beata:)

-#Administrator
Posty: 9391
Rejestracja: 2009-02-09, 14:24
Lokalizacja: Toruń

Postautor: Beata:) » 2010-05-29, 10:10

Tak Reniu,,można.
Obrazek

Iwona333
Posty: 981
Rejestracja: 2010-05-04, 19:17
Lokalizacja: Wielkopolska

Postautor: Iwona333 » 2010-05-29, 10:17

Tuja bo w domu mam cipronex i Klabax po uprzedniej infekcji gardła,a zaczęło mnie pobolewać gardło a nie chcę sie jeszcze bardziej rozłożyc,tymbardziej że juz jest nieciekawie.Ps żołądek to mi napewno siądzie po tych wszystkich świństwach,które biore

Awatar użytkownika
Beata:)

-#Administrator
Posty: 9391
Rejestracja: 2009-02-09, 14:24
Lokalizacja: Toruń

Postautor: Beata:) » 2010-05-29, 10:24

Niestety każdy lek zostawia po sobie ślady w żołądku.Warto brać wszystko, co osłonowe, łącznie z żywymi kulturami bakterii w jogurtach, czy Lakcid.
Obrazek

Iwona333
Posty: 981
Rejestracja: 2010-05-04, 19:17
Lokalizacja: Wielkopolska

Postautor: Iwona333 » 2010-05-29, 10:29

biorę oczywiscie osłonówki :-)

koczi230
Posty: 1808
Rejestracja: 2009-08-04, 21:57
Lokalizacja: Lublin

Postautor: koczi230 » 2010-05-29, 12:43

Hi.
Co jest z tą tarczycą? gro moich znajomych zaczyna miewać klopoty z tym ustroistwem...
;-)
Iwonko pisz o efektach kuracji,b. C.proszę... ;-)
co w duszy,to i w oczach

Iwona333
Posty: 981
Rejestracja: 2010-05-04, 19:17
Lokalizacja: Wielkopolska

Postautor: Iwona333 » 2010-05-29, 14:06

Szczerze to juz przed sm miałam problemy z tarczycą(chyba rodzinne bo siostra tez ma juz usunieta) oprocz niedoczynności miałam torbiel,który niby się wsiąkł ale przyznam,że jak podleczyłam ta tarczyce to przestalam się nim interesować.Teraz po po 8 miesiącach kuracji interferonem w kwietniu przez miesiąc urosła mi o ponad 2.6 co daje mi już 6.5.W poniedziałek ide zrobić kolejny wynik tsh zobaczymy czy cos spadło po miesiącu

Awatar użytkownika
Beata:)

-#Administrator
Posty: 9391
Rejestracja: 2009-02-09, 14:24
Lokalizacja: Toruń

Postautor: Beata:) » 2010-05-29, 14:39

Obrazek

Iwona333
Posty: 981
Rejestracja: 2010-05-04, 19:17
Lokalizacja: Wielkopolska

Postautor: Iwona333 » 2010-05-29, 14:43

Tuja przepraszam za zaśmiecanie własnego wątku,ale nie mogłam się powstrzymać :evil:

Awatar użytkownika
Beata:)

-#Administrator
Posty: 9391
Rejestracja: 2009-02-09, 14:24
Lokalizacja: Toruń

Postautor: Beata:) » 2010-05-29, 14:53

OK Iwonka, może pomożesz komuś, kto ma problemy z tarczycą, wpisując swoje doświadczenia w temacie jw.Im więcej przekazanych doświadczeń, tym szybciej pomożemy szukającym .Nie ma tu znaczenia, kto założył temat ;-)
Obrazek

Iwona333
Posty: 981
Rejestracja: 2010-05-04, 19:17
Lokalizacja: Wielkopolska

Postautor: Iwona333 » 2010-05-30, 21:12

hmm myślałam,ze będzie lepiej ale zauważyłam że od wczoraj stopa mi opada,już naprawdę nie wiem co robić chyba zacznę od jutra ta Milligamme przyjmować w zastrzykach jak myślicie ma szanse pomóc?!

koczi230
Posty: 1808
Rejestracja: 2009-08-04, 21:57
Lokalizacja: Lublin

Postautor: koczi230 » 2010-05-31, 10:17

Iwonko trzech trójek.
Opadanie stóp to nasza esemkowa przypadłość.Milgamma jest trochę lżejsza od innych dopalaczy ale zbyt często raczej nie,zdaje się że niedawno brałaś inny dopalacz?!Jeśli tak ,zrób sobie przerwę. ;-)
co w duszy,to i w oczach

Awatar użytkownika
krzyn
Posty: 1742
Rejestracja: 2007-06-23, 21:14
Kontaktowanie:

Postautor: krzyn » 2010-05-31, 12:49

Milligamme, na opadającą stopkę ?

pewnie coś tam Cię wzmocni przy niedoborze witaminek B i owszem kuj się ;-)

Iwona333
Posty: 981
Rejestracja: 2010-05-04, 19:17
Lokalizacja: Wielkopolska

Postautor: Iwona333 » 2010-05-31, 12:56

ja juz nie wiem co robic a chce zeby w koncu bylo lepiej,tak ciagle jestem na Encortonie i wielu innych lekach,2 miechy temu 5 wlewow solu i nic mnie nie rusza wiec zaczelam kluc się Milligamma jak to juz nie pomoze to ja naprawde nie wiem :shock:

Awatar użytkownika
krzyn
Posty: 1742
Rejestracja: 2007-06-23, 21:14
Kontaktowanie:

Postautor: krzyn » 2010-05-31, 13:05

Iwona333, spokojnie :-) .przede wszystkim trochę cierpliwości ,wiem wiem o to najtrudniej ,jednak spróbuj . Rozmawiaj więcej z lekarzem ,dociekaj ,pytaj ,a może trzeba zmienić lekarza. Nie sugeruj się postami , odpowiedziami na forum ,nie bierz ich jak dogmaty. My nie leczymy ,a przynajmniej ja nie mam takiego zamiaru,w wielu sprawach nic nie wiem ,w wielu pewnie się mylę .


Wróć do „Leczenie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości