Solu-Medrol

Indywidualne leczenie chorego na SM

Moderator: Beata:)

Awatar użytkownika
blanka
Posty: 6982
Rejestracja: 2012-09-07, 17:02
Wiek: 45
Lokalizacja: tarnowskie góry

Postautor: blanka » 2014-03-26, 10:40

Jeżeli Lilianko masz tak cięzkie objawy ,nie odprawią Cie przecież ze szpitala . Jak często można brać sterydy -tego nie wiem ,ale mineły prawie 2 m-ce od Twojego ostatniego rzutu , wydaje mi sie ,ze Solu Medrol dostaniesz . Tak miałam na przełomie 2012-2013 dwa rzuty praktycznie jeden po drugim i solu dostałam w odstępie bodajże 1,5 m-ca .
Napisz jak będzie i zdrówka życzę.
Blanka

lilianka
Posty: 296
Rejestracja: 2009-12-02, 18:01
Lokalizacja: poznań

Postautor: lilianka » 2014-03-26, 12:24

yhmm, dzięki za odpowiedź. Przynajmniej taka spanikowana nie doczłapię się do szpitala.
Ledwo doszłam do siebie po tamtych kroplówkach, zniknął trądzik posterydowy, a tu proszę...następny rzucik! Cholerstwo!!!
"Większość ludzi nie poznałaby dobrej muzyki nawet gdyby podeszła ona do nich i ugryzła ich w dupę." Frank Zappa

joanka
Posty: 560
Rejestracja: 2012-07-08, 20:55

Postautor: joanka » 2014-03-26, 19:21

lilianka,
"od 2 dni znowu nie mogę chodzić. Teraz jest naprawdę grubo!" to raczej nie są żarty( co innego lekki rzucik czuciowy ;-) ) przychylam się do poprzedniczek i proponuję grzecznie iść do szpitala
solu można brać 4 x w roku
Badania w dziedzinie medycyny dokonały tak olbrzymiego postępu, że dziś – praktycznie biorąc – nikt już nie jest zdrowy.
Bertrand Russell
SM 1999-2012, LTT dodatnie 2013-bb ?

magdylena
Posty: 8
Rejestracja: 2014-03-20, 10:28
Lokalizacja: Kielce
Kontaktowanie:

Postautor: magdylena » 2014-03-27, 12:40

4 x w roku za dużo. Trzeba się starać unikać sterydów - ćwiczenia, dieta, suplementy.
Mi w lekkich rzutach pomaga dexaven w zastrzykach domięśniowych przez 5-7 dni, na uzupełnienie dexametazon. Czasem nawet lepiej to działa niż solu, no i mogę brać to w domu.

joanka
Posty: 560
Rejestracja: 2012-07-08, 20:55

Postautor: joanka » 2014-03-27, 23:03

ja nie twierdzę,że to mało ...ale czasami jak mus to mus...wiadomo decyduje neuro
Badania w dziedzinie medycyny dokonały tak olbrzymiego postępu, że dziś – praktycznie biorąc – nikt już nie jest zdrowy.
Bertrand Russell
SM 1999-2012, LTT dodatnie 2013-bb ?

lilianka
Posty: 296
Rejestracja: 2009-12-02, 18:01
Lokalizacja: poznań

Postautor: lilianka » 2014-03-28, 09:42

Przyjęli mnie od razu. Dziś mam drugi dzień sterydów i jeżdżę na wózku, może zostanę tu dłużej niż myślałam, możliwe, że jakieś inne leki jeszcze podadzą bo jest naprawdę źle.
"Większość ludzi nie poznałaby dobrej muzyki nawet gdyby podeszła ona do nich i ugryzła ich w dupę." Frank Zappa

Awatar użytkownika
blanka
Posty: 6982
Rejestracja: 2012-09-07, 17:02
Wiek: 45
Lokalizacja: tarnowskie góry

Postautor: blanka » 2014-03-28, 10:44

Lilianko- kciuki trzymam ,bedzie lepiej ,musi :588:
Blanka

joanka
Posty: 560
Rejestracja: 2012-07-08, 20:55

Postautor: joanka » 2014-03-28, 14:06

lilianka,
ktoś tu gdzieś o tym pisał
pamiętaj ,że po rzucie przysługuje ci skierowanie na szpitalny oddział rehabilitacyjny
Badania w dziedzinie medycyny dokonały tak olbrzymiego postępu, że dziś – praktycznie biorąc – nikt już nie jest zdrowy.
Bertrand Russell
SM 1999-2012, LTT dodatnie 2013-bb ?

nelka66
Posty: 229
Rejestracja: 2013-02-14, 09:07
Lokalizacja: Wrocław

Postautor: nelka66 » 2014-03-28, 14:28

lilianko, na pewno będzie dobrze - uszy do góry :588:

lilianka
Posty: 296
Rejestracja: 2009-12-02, 18:01
Lokalizacja: poznań

Postautor: lilianka » 2014-03-28, 15:58

Po styczniowym rzucie już załatwiłam rehabilitację, akurat po świętach idę. Będą mieli co rehabilitować.
"Większość ludzi nie poznałaby dobrej muzyki nawet gdyby podeszła ona do nich i ugryzła ich w dupę." Frank Zappa

Awatar użytkownika
mika36
Posty: 698
Rejestracja: 2010-08-09, 12:31
Lokalizacja: podlasie

Postautor: mika36 » 2014-03-29, 11:21

lilianka pisze:załatwiłam rehabilitację,
to dobrze, że już niedługo masz rehabilitację. Nie wiem jak ty, ale ja po sterydach to dopiero po około dwóch tygodniach widzę poprawę. Głowa do góry. Będzie lepiej :588:

Awatar użytkownika
Myszona
Posty: 1494
Rejestracja: 2007-10-17, 18:17
Lokalizacja: Łódż

Postautor: Myszona » 2014-04-09, 19:08

Kurcze,Liliankatylko nie przeginaj z ćwiczeniami,ja wlaśnie ćwiczylam ostro ,wywolałam bardzo ostry rzut.Wlasnie w piątek kończę SoluPozdrawiam :-D
"Nie zawsze jest miło...ale ja się nie poddaję!"

kolekcjonerka
Posty: 449
Rejestracja: 2013-08-12, 14:17
Lokalizacja: Śląsk
Kontaktowanie:

Postautor: kolekcjonerka » 2014-04-10, 09:03

Ja właśnie stękam po sterydach a już naiwna myślałam, że tym razem mnie ominie. Dwa dni po solu brzuch wzdęty, obolały. W trakcie wlewek dawali mi polprazol i było ok. Recepty oczywiście nie mam, macie jakieś pomysły jak sobie z tym radzić? Wyguglowałam polprazol acidcontrol bez recepty, może takie coś wystarczy?
„Nie trzeba odwagi, kiedy i tak nie ma wyboru.”

MajaJ
Posty: 39
Rejestracja: 2011-11-09, 11:56
Lokalizacja: Katowice

Postautor: MajaJ » 2014-04-10, 13:08

Mnie przy sterydach w szpitalu podawano Controloc Control. Kiedy po szpitalu chciałam w aptece kupić coś osłonowego, żeby przez jakiś czas potem jeszcze zażywać, farmaceuta też zapytał czy biorę antybiotyki czy leki sterydowe, po czym też polecił Controloc właśnie. Bez recepty.
Nie wnikałam szczerze mówiąc czym różnią się substancje czynne, bo mnie i tak dopiero po jakichś 2-3 tyg. wszystko przechodzi. Siemię mi też pomaga bardzo. Powodzenia!

kolekcjonerka
Posty: 449
Rejestracja: 2013-08-12, 14:17
Lokalizacja: Śląsk
Kontaktowanie:

Postautor: kolekcjonerka » 2014-04-10, 17:43

Dzięki :-) Jak mi do jutra nie przejdzie trochę, to lecę do apteki. Siemię też popijam.
„Nie trzeba odwagi, kiedy i tak nie ma wyboru.”


Wróć do „Leczenie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości