Program terapeutyczny SM a lekarz rodzinny

Indywidualne leczenie chorego na SM

Moderator: Beata:)

angel
Posty: 41
Rejestracja: 2008-02-11, 10:18
Lokalizacja: Wrocław

Program terapeutyczny SM a lekarz rodzinny

Postautor: angel » 2013-03-04, 17:48

Witam serdecznie po kilku latach nieobecności ;)

Chciałabym się dowiedzieć, czy naprawdę muszę informować swego lekarza rodzinnego (nie mam stałego), że biorę udział w programie terapeutycznym SM? Czy to konieczne? Wolałabym uniknąć tego typu "konfrontacji" z lekarzami w mojej małej miejscowości i uzupełniania "kartotek" przychodni swoim przypadkiem... (obecnie studiuję w innym mieście i mam zamiar tu zostać po skończeniu studiów).

Dostałam takie "zaświadczenie" dla lekarza rodzinnego od swojej pani neurolog:
"Prosimy o zgłaszanie się na badania kontrolne w ramach programu terapeutycznego ze skierowaniem do szpitala. Skierowanie jest ważne do czasu wykorzystania".

I dodane odręcznie:
"Program terapeutyczny SM. Stosuje Rebif".

Z góry dziękuję za odpowiedź! Pozdrawiam :)
Ostatnio zmieniony 1970-01-01, 01:00 przez angel, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
zosiasamosia
Posty: 5081
Rejestracja: 2011-07-26, 12:28
Lokalizacja: Całkiem fajna ;)

Postautor: zosiasamosia » 2013-03-04, 18:42

angel pisze:Chciałabym się dowiedzieć, czy naprawdę muszę informować swego lekarza rodzinnego (nie mam stałego), że biorę udział w programie terapeutycznym SM? Czy to konieczne?

Hej angel :-) Po pierwsze, nie wiem jak rozumieć Twoje słowa iż nie masz stałego lekarza rodzinnego :?: Jeżeli chcesz korzystać z tej instytucji musisz być zdeklarowana do tego jednego, konkretnego. Lekarza rodzinnego można zmienić bezpłatnie 2 razy w roku, kolejny raz już jest płatny. To tak od strony prawnej.