Tecfidera / BG00012

Indywidualne leczenie chorego na SM

Moderator: Beata:)

krysia69
Posty: 62
Rejestracja: 2008-12-18, 09:02
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Postautor: krysia69 » 2011-04-15, 07:43

Ja już zrezygnowałam z BG0012 za dużo miałam skutków ubocznych ale od jakiegoś czasu mam taką przypadłość ,że jem bo wiem że trzeba jeść wstaje rano i nie jestem głodna nie mam potrawy na którą bym miała ochotę ,chyba coś mi sie w szarych komórkach poprzestawiało.
Witam !
w prezencie świątecznym otrzymałam dziagnozę ...SM

Awatar użytkownika
ŚpiącaKrólowa
Posty: 495
Rejestracja: 2009-04-18, 18:04
Lokalizacja: Nibylandia

Postautor: ŚpiącaKrólowa » 2011-04-15, 11:11

ja też biorę ten lek, albo placebo nie wiem, ale nie mam żadnego kapcia w buzi no chyba że rano jak wstaje, ale to jest wina raczej suchego powietrza w mieszkaniu .
w ludziach denerwuje mnie tandeta emocjonalna .

krysia69
Posty: 62
Rejestracja: 2008-12-18, 09:02
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Postautor: krysia69 » 2011-04-15, 13:09

Ja miałam południową dawkę placebo a rano i wieczorem lek bo w południe nie robiłam się czerwona i nie miałam pozostałych skutków .
Witam !
w prezencie świątecznym otrzymałam dziagnozę ...SM

Awatar użytkownika
ŚpiącaKrólowa
Posty: 495
Rejestracja: 2009-04-18, 18:04
Lokalizacja: Nibylandia

Postautor: ŚpiącaKrólowa » 2011-04-15, 15:50

ja właśnie w ogóle nie robię się czerwona ... chyba w ogóle nie mam żadnych skutków ubocznych ...
w ludziach denerwuje mnie tandeta emocjonalna .

lina
Posty: 327
Rejestracja: 2007-08-30, 23:14
Lokalizacja: a gdzietam
Kontaktowanie:

Postautor: lina » 2011-04-15, 18:45

ja generalnie tez nie mam skutków ubocznych ale od czasu do czasu.... hmm.. może to zależy z czym się je te tabletki :P Np. Kiedyś jak zjadłam ciepłą zupę (chyba jakiś żurek) to nagle ciepło w uszy mi się zrobiło bo zaczęło trawić tą ranną tabletkę :D.
Chyba im bardziej stały obiad np. ziemniaki tym lepiej :P Generalnie nie lubię robić sobie śniadania ani kolacji.. zjem bo muszę.. po prostu nie lubię chleba.. płatki owsiane z mlekiem lubię ale nie za dużo (mleko ciężkie).. jajecznice zjem ale z cebulką tez ciężkie. Najlepiej to bym sam obiad tylko jadła. Tak sobie myślę ile to człowiek czasu traci na wymyślanie co zjeść.. nie mogłoby to być raz dziennie? : :mrgreen: leniwa ;]

właśnie zjem bo muszę albo bo burczy w brzuchu.. idę poszukać coś słodkiego (wiem że po słodkim też potem jest kwas czasem)
eh :]

Awatar użytkownika
ŚpiącaKrólowa
Posty: 495
Rejestracja: 2009-04-18, 18:04
Lokalizacja: Nibylandia

Postautor: ŚpiącaKrólowa » 2011-10-24, 13:04

bierze jeszcze ktoś ten lec ;-)
w ludziach denerwuje mnie tandeta emocjonalna .

ewa
Posty: 553
Rejestracja: 2008-10-28, 20:41
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: ewa » 2012-01-07, 13:31

Witam serdecznie! Odświerzam stary temat, bo jestem już chyba weteranką przyjmowania BG0012. Dawno, bardzo dawno już tu nie byłam, więc pozdrawiam jeszcze raz bardzo serdecznie wszystkich starych użytkowników forum, jak również bardzo, bardzo serdeczniw witam wszystkich nowych użytkowników. W styczniu minie 4 lata jak łykam BG0012, ponoć mam jeszcze rok, nie mam z tym lekiem ani dobrych, ani złych doświadczeń, czasami trochę gorącam trochę wypieków, poza tym nic szczególnego. Chyba nadaję się na "królika doświadczalnego", bo należę do ludzi którzy nie doświadczają (albo bardzo mało) skutków ubocznych. Wcześniej brałam przez 25 m-cy Betaferon i też nie doświadczałam żadnych negatywnych skutków opisywanych na tym forum. Proszę o sygnał od osób (o ile takie są), które tak jak ja łykają te tabletki przez dłuższy czas. :-)
Nic nie boli tak jak życie

Awatar użytkownika
ŚpiącaKrólowa
Posty: 495
Rejestracja: 2009-04-18, 18:04
Lokalizacja: Nibylandia

Postautor: ŚpiącaKrólowa » 2012-01-08, 00:07

hej ;-), noo w końcu pojawił się ktoś kto bierze ten lek ;-), myślałam że już jestem sama :-), ja biorę go od 2,5 roku :-) i też raczej nie mam skutków ubocznych
w ludziach denerwuje mnie tandeta emocjonalna .

Ania vel Rysiek
Posty: 221
Rejestracja: 2008-12-02, 14:18
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: Ania vel Rysiek » 2012-01-25, 22:23

czułam, że to przejdzie wszystkie testy, kiedyś sprowadzałam to nawet z zagranicy. Wyniki ma identiko z interferonem, jeżeli chodzi o skuteczność.
Powiedzcie, proszę, jakie dawki przyjmujecie dziennie?
pozdrawiam,
Ania

tereniaa
Posty: 224
Rejestracja: 2009-02-18, 13:27
Lokalizacja: lubelskie
Kontaktowanie:

Postautor: tereniaa » 2013-04-06, 14:42

Witajcie
Dawno mnie tu nie było, biorę BG piąty rok, różnie bywa ze mną, ale jest nie najgorzej. Chciałam zapytać czy ktoś bierze jeszcze ten lek? I nie wiem czy ciągnąć ten program dalej czy dać sobie spokój. Przytyłam ostatnio kilka kilogramów, a konkretnie 10 i nie wiem czy to miały wpływ te leki. Pozdrawiam wszystkich forumowiczów :-)
Ostatnio zmieniony 1970-01-01, 01:00 przez tereniaa, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
ŚpiącaKrólowa
Posty: 495
Rejestracja: 2009-04-18, 18:04
Lokalizacja: Nibylandia

Postautor: ŚpiącaKrólowa » 2013-04-27, 01:17

hej :-), ja ten lek biorę od czterech lat, tzn przez pierwsze dwa to nie wiem co brałam, podejrzewałam, że placebo bo nie miałam żadnych skutków ubocznych, jednak teraz jak już wiem że na pewno biorę lek tylko nie wiem jaką dawkę, nadal nie mam żadnych skutków ubocznych, a co do tycia to ja nie zauważyłam związku z braniem tego leku, w ogóle będąc ostatnio u profesora dowiedziałam się, że ten lek wchodzi już powoli do aptek
w ludziach denerwuje mnie tandeta emocjonalna .

tereniaa
Posty: 224
Rejestracja: 2009-02-18, 13:27
Lokalizacja: lubelskie
Kontaktowanie:

Postautor: tereniaa » 2013-04-29, 14:17


tereniaa
Posty: 224
Rejestracja: 2009-02-18, 13:27
Lokalizacja: lubelskie
Kontaktowanie:

Postautor: tereniaa » 2013-06-29, 20:04

Witajcie
Możecie powiedzieć jak się czujecie po BG? Pominąwszy skutki uboczne ja czuje się w miarę dobrze ale biorę to już 5 lat i mam dość. Czasami myślę jak to by było z mną przerywając branie.
Pozdrawiam wszystkich Teresa

Awatar użytkownika
ŚpiącaKrólowa
Posty: 495
Rejestracja: 2009-04-18, 18:04
Lokalizacja: Nibylandia

Postautor: ŚpiącaKrólowa » 2013-06-29, 21:10

hej ;-), ja biorę to łącznie z programem testowym 4 lata i skutków ubocznych nie mam, a czuję się w miarę dobrze, badania neurologiczne mam dobre, niby od 2009 roku jest poprawa, ale nie wiem czy to przez te tabletki czy po prostu jest okres remisji, rzutów w czasie brania nie mam, większych problemów z braniem leku też nie mam, robię to raczej mechanicznie już, wstaje tabletki, później obiad tabletki i kolacja tabletki, taki dodatek do każdego dania ;-)
w ludziach denerwuje mnie tandeta emocjonalna .

Awatar użytkownika
ŚpiącaKrólowa
Posty: 495
Rejestracja: 2009-04-18, 18:04
Lokalizacja: Nibylandia

Postautor: ŚpiącaKrólowa » 2014-01-23, 22:57

hej, ja mam takie pytanie, ponieważ ten lek jest już u nas zaakceptowany, jednak jak wiadomo nierefundowany, wiecie może jaka jest tego nazwa na rynku farmaceutycznym ?
w ludziach denerwuje mnie tandeta emocjonalna .


Wróć do „Leczenie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości