Betaferon

Indywidualne leczenie chorego na SM

Moderator: Beata:)

zgredek
Posty: 1438
Rejestracja: 2008-08-13, 14:20
Lokalizacja: Łódzkie
Kontaktowanie:

Postautor: zgredek » 2015-03-03, 20:44

Odstąpię kilka opakowań Betaferonu za free ( wystarczy na conajmniej 10 miesięcy ) i postaram się pomóc osobie dostać się do programu Najchętniej osoby z Łodzi lub Łódzkiego. Zainteresowanych proszę o kontakt z numerem telefonu oddzwonię.
Pozdrawiam Michał ;-)
Bob budowniczy zawsze da rade.

Aśka
Posty: 1192
Rejestracja: 2009-12-03, 15:06
Lokalizacja: stąd

Postautor: Aśka » 2015-03-04, 12:45

zgredek, Ty już nie bierzesz Betaferonu?

zgredek
Posty: 1438
Rejestracja: 2008-08-13, 14:20
Lokalizacja: Łódzkie
Kontaktowanie:

Postautor: zgredek » 2015-03-04, 18:30

Biorę, ale to jest mojej kolezanki która zaszła w ciążę a po urodzeniu zmienili jej na Copaxone, ja mam również nadwyżki więc pomyślałem o tym by komuś pomóc :-)
Bob budowniczy zawsze da rade.

irenkar
Posty: 61
Rejestracja: 2014-01-04, 11:31
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: irenkar » 2015-03-18, 21:03

Czy jest tutaj osoba, która jest w programie betaplus? To jest jakiś program pomocniczy przy braniu betaferonu, ale dokładnie nie wiem do czego ma służyć :/
„Nie wyruszył od razu. Wiedział z doświadczenia, jak ważne jest umieć odkładać to, za czym się tęskni.”

KasiaCure
Posty: 1
Rejestracja: 2015-03-23, 18:10
Lokalizacja: Gdynia

Postautor: KasiaCure » 2015-03-23, 18:47

irenkar nie słyszałam o programie betaplus. Jestem w trakcie leczenia betaferonem... a w zasadzie odstawiłam po konsultacji z moim neurologiem dwa tygodnie temu. Betaferon brałam od sierpnia 2014. Czy ktoś z Was miał może taki skutek uboczny jak bardzo mocne bóle żołądka i wpustu? W jedną noc bóle były tak silne, że trafiłam do szpitala w nocy. Wszystkie objawy wskazywały na wrzody. Zrobiłam gastroskopie i wyszedł lekki stan zapalny żołądka i wpust do żołądka zapalony rumieniowo. Nigdy nie miałam problemów z żołądkiem. Leczyłam to chyba już wszystkim i nic... brak efektu. Teraz jedynie po odstawieniu betaferonu jest lepiej. Czy ktoś z Was miał może podobne doświadczenia? Dodam, że oprócz tego miałam takie skutki uboczne jak: wypadanie włosów, brak miesiączki (w dalszym ciągu jej nie mam), spadek leukocytów poniżej normy- ciągłe afty, pogorszyło mi się widzenie w prawym oku, a w lewym nie widziałam z boku. Oczy ustąpiły trochę po odstawieniu tego... "leku". Bardzo proszę Was o pomoc. Lekarz chce żebym w takim układzie spróbowała Copaxonu, ale przeczytałam, że jednym ze skutków ubocznych też są problemy gastryczne. Pozdrawiam wszystkich
KasiaCure

amnezja
Posty: 108
Rejestracja: 2014-09-16, 18:28
Lokalizacja: nie pamiętam

Postautor: amnezja » 2015-03-24, 18:02

betaplus to program betaferonowy z nowym wstrzykiwaczem... tu chodzi o nowy sprzęt i nic więcej :-)
"Łagodząc ból drugiego człowieka zapominamy o własnym".
(A. Lincoln)

Agnieszka82
Posty: 37
Rejestracja: 2014-12-13, 00:52
Lokalizacja: Poznań

Postautor: Agnieszka82 » 2015-03-24, 19:44

Ja mam Betaferon od 16 grudnia 2014 i Betacomfort do "strzałów". Nic nie wiem o Betaplus.

amnezja
Posty: 108
Rejestracja: 2014-09-16, 18:28
Lokalizacja: nie pamiętam

Postautor: amnezja » 2015-03-24, 20:01

Betaplus to nowy program dla pacjentów z nowym wstrzykiwaczem Betaconnect, który wszedł od stycznia 2015 będzie obejmował nowych pacjentów.
"Łagodząc ból drugiego człowieka zapominamy o własnym".
(A. Lincoln)

irenkar
Posty: 61
Rejestracja: 2014-01-04, 11:31
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: irenkar » 2015-03-26, 18:48

Dzięki za info, rzeczywiście dostałam nowy autowstrzykiwacz - taki wypasiony z USB i ładowarką :mrgreen:

Drugi temat
Dzisiaj znalazłam fascynujące info na stronie głównego inspektoratu farmaceutycznego, że wycofał na terenie całego kraju Betaferon:
numer serii: 42146A, data ważności: 30.04.2016
numer serii: 42147A, data ważności: 30.04.2016

"Decyzja została podjęta jako działanie zapobiegawcze w związku z wystąpieniem pojedynczego przekroczenia limitów monitoringu środowiska produkcyjnego podczas napełniania fiolek z produktem"
źródło: http://www.medexpress.pl/start/gif-wyco ... ane/58737/

Razem z nowym wstrzykiwaczem też dostałam pudło z tej serii... :13:
Jutro dzwonię do przychodni i zobaczę co mi powiedzą
„Nie wyruszył od razu. Wiedział z doświadczenia, jak ważne jest umieć odkładać to, za czym się tęskni.”

amnezja
Posty: 108
Rejestracja: 2014-09-16, 18:28
Lokalizacja: nie pamiętam

Postautor: amnezja » 2015-03-26, 18:59

irenkar
dokładnie taką samą informację otrzymaliśmy w przychodni lek został wycofany (tak czasem się zdarza) dlatego nie rób sobie zastrzyku tylko zadzwoń do swojej przychodni że masz ten lek i oddaj go - powinni Ci go wymienić.
A wstrzykiwacz jest super - najlepszy w tej chwili na rynku - też mi się podoba :-)
"Łagodząc ból drugiego człowieka zapominamy o własnym".
(A. Lincoln)

irenkar
Posty: 61
Rejestracja: 2014-01-04, 11:31
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: irenkar » 2015-03-30, 13:11

w piątek byłam w przychodni i wymieniłam leki :D
„Nie wyruszył od razu. Wiedział z doświadczenia, jak ważne jest umieć odkładać to, za czym się tęskni.”

kuczuś
Posty: 344
Rejestracja: 2013-06-09, 19:24
Lokalizacja: Łódzkie

Postautor: kuczuś » 2015-04-21, 17:49

Czy jest tutaj ktoś, kto odstawił betaferon?
JEśli tak, to czy miał jakieś rzuty mocniejsze po nim i ewentualnie po jakim czasie?
Ja ostatni zastrzyk zrobiłam w zeszły poniedziałek i czuję się... lepiej. Szczególnie jeśli chodzi o ogólne zmęczenie i wieczną senność. Lekarz mi powiedział, że tak może być, ale później może być dużo gorzej.
Czy ktoś miał takie doświadczenia?

Maja368
Posty: 43
Rejestracja: 2010-10-09, 15:27
Lokalizacja: daleko ;)

Postautor: Maja368 » 2015-04-22, 06:27

kuczuś pisze:Czy jest tutaj ktoś, kto odstawił betaferon?
JEśli tak, to czy miał jakieś rzuty mocniejsze po nim i ewentualnie po jakim czasie?
Ja ostatni zastrzyk zrobiłam w zeszły poniedziałek i czuję się... lepiej. Szczególnie jeśli chodzi o ogólne zmęczenie i wieczną senność. Lekarz mi powiedział, że tak może być, ale później może być dużo gorzej.
Czy ktoś miał takie doświadczenia?

Hej :) Ja już 3 rok nie biorę tego i czuję się o wiele lepiej ;) Żadnych rzutów,znacznych pogorszeń itd.Zmęczenie owszem,senność też ale jeden dzień lepiej drugi gorzej.Nie wiem czego to wina bo przy rocznym maluchu jest co robić ;) A dodatkowo jestem z ciąży ;) Więc zmęczenie i senność są naturalne chyba ;)
Pozdrawiam serdecznie :) :-D

kuczuś
Posty: 344
Rejestracja: 2013-06-09, 19:24
Lokalizacja: Łódzkie

Postautor: kuczuś » 2015-04-22, 08:48

Maja368, dzięki za odpowiedź.
Tzn. własnie mi zmęczenie i senność minęły, trochę niejasno napisałam :D
z jednej strony się cieszę, ale z drugiej trochę się boję. :D

Awatar użytkownika
Jukka
Posty: 2011
Rejestracja: 2012-12-15, 22:17
Lokalizacja: z miasta
Kontaktowanie:

Postautor: Jukka » 2015-04-25, 20:59

Odstawiłam, bo byłam w ciąży. Urodziłam ale nie wróciłam, bo doktorka prowadząca powiedziała, że na mnie to i tak nie działało - choroba postępowała jak przed terapią. Dzieć Starszy niedługo skończy 5 lat, a ja rzuty mam tak samo albo i rzadziej niż w trakcie terapii i bardzo sobie cenię odstawienie tego leku. Do tego stopnia sobie cenię, że na razie nie mam zamiaru w zamian brać czego innego... I mam nadzieję, że okoliczności nie zmuszą mnie do rewizji poglądów. Ale senna jestem ciągle - bez względu na to czy biorę betaferon czy nie. I chyba przed też byłam.


Wróć do „Leczenie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości