Rehabilitacja w Dąbku

Indywidualna rehabilitacja chorego na SM

Moderator: Beata:)

Ania W.
Posty: 6335
Rejestracja: 2009-07-11, 17:19
Lokalizacja: Głogów /dolnośląskie

Postautor: Ania W. » 2010-11-22, 16:15

wicia pisze:Witajcie :) Czy może się orientujecie dlaczego do Dąbka nie można jechać prywatnie a wcześniej można było :(


Wiciu a może zainteresuje Cię ośrodek o podobnym standarcie, który mieści się w Bornym Sulinowie. Płacisz prywatnie za pobyt, ale na miejsce czeka się ok. roku.

Profil terapii podobny do Dąbka.

romg
Posty: 303
Rejestracja: 2008-07-30, 20:57
Lokalizacja: podkarpacie
Kontaktowanie:

Postautor: romg » 2011-04-01, 15:42

:-) Pozdrawiam Serdecznie z Dabka :-)

Moze spotkam tu kogos z Forum?
Jakby co ... 323 do 30.04 :-) Zapraszam
Życie jest dziwne, a mimo to każdego dnia budzę się z myślą, że chcę żyć :)

martyna
Posty: 2661
Rejestracja: 2010-03-04, 14:33
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Postautor: martyna » 2011-04-01, 15:45

Udanego wypoczynku i owocnej rehabilitacji :588:
Na niektóre pytania nie ma odpowiedzi i tego nauczyć się najtrudniej...

Awatar użytkownika
renia1286
Posty: 14043
Rejestracja: 2009-06-20, 09:28
Wiek: 53
Lokalizacja: Warmia

Postautor: renia1286 » 2011-04-01, 16:10

romg, a ja pozdrawiam Ciebie i Dąbek,
323 to daleko masz wszędzie, mam na myśli głównie małpi gaj i stołówkę :-)
Nie potrzebuję skrzydeł by latać, potrzebuję ludzi, dzięki którym nie upadnę.

romg
Posty: 303
Rejestracja: 2008-07-30, 20:57
Lokalizacja: podkarpacie
Kontaktowanie:

Postautor: romg » 2011-04-02, 15:41

Renia w sumie daleko , :lol: ale i tak jest bardzo fajnie , zreszta nie musze Tobie tego udowadniac :-) :-) :-)

W imieniu Calego Dabka Dziekuje :21:
Życie jest dziwne, a mimo to każdego dnia budzę się z myślą, że chcę żyć :)

Awatar użytkownika
renia1286
Posty: 14043
Rejestracja: 2009-06-20, 09:28
Wiek: 53
Lokalizacja: Warmia

Postautor: renia1286 » 2011-04-02, 17:32

romg pisze: ale i tak jest bardzo fajnie

wiem, a jaki luzik to, głowa mała "sami swoi" po prostu. :-)
Dąbek to, cudotwórca oswoił mnie z chorobą, czego nie potrafił - nie umiał
nikt, przez ponad 20 lat :-)
Rehabilituj się i wypoczywaj, chociaż z tym to tam różnie bywa ;-) :-D
ale wypoczniesz jak wrócisz, bo jest po czym, tam dają popalić.
Pozdrów Kasię [jak pozwoli Ci, to i ucałuj ] :lol: - rehabilitantkę :-)
i powiedz jej, że i tak pisałam o niej na forum :-)
Nie potrzebuję skrzydeł by latać, potrzebuję ludzi, dzięki którym nie upadnę.

Teresa...
Posty: 486
Rejestracja: 2009-07-25, 00:58
Lokalizacja: podkarpackie
Kontaktowanie:

Postautor: Teresa... » 2011-04-30, 16:26

pozdrawiam serdecznie z Dąbka-Renia wszystko mnie boli ,ale jest super :-)
Tylko wtedy, kiedy jest coś ponad życiem, życie staje się piękne

Awatar użytkownika
renia1286
Posty: 14043
Rejestracja: 2009-06-20, 09:28
Wiek: 53
Lokalizacja: Warmia

Postautor: renia1286 » 2011-04-30, 18:16

:lol: Teresa jak wrócisz do domu, to dopiero będziesz zmęczona, teraz zanim cię rozciągną, po takim czasie nicnierobiena, to ło matko jak będzie boleć...
tak z tydzień jeszcze. :588:
Po dwóch będziesz tak zmęczona , że zapomnisz co to ból :lol: :22:
a w domu tydzień osypiania i lenistwa i będzie git. :mrgreen:
Pozdrawiam Dąbek
Ps. Rehabilitanta masz zaje... przystojnego, więc rehabilituj się bez żenady i skrupułów :lol:
ale się ulitowałam co :?: można na mnie liczyć, nie powiem :lol:
Nie potrzebuję skrzydeł by latać, potrzebuję ludzi, dzięki którym nie upadnę.

Awatar użytkownika
renia1286
Posty: 14043
Rejestracja: 2009-06-20, 09:28
Wiek: 53
Lokalizacja: Warmia

Postautor: renia1286 » 2011-06-17, 10:00

Pozdrawiam tym razem Dąbek a tam, Naszą Finkę- Bożenkę, ćwicz kochana i
nie dumaj tyle. :588:
Nie potrzebuję skrzydeł by latać, potrzebuję ludzi, dzięki którym nie upadnę.

ircek
Posty: 537
Rejestracja: 2008-06-23, 14:21
Lokalizacja: Północ
Kontaktowanie:

Postautor: ircek » 2011-09-19, 09:44

wicia pisze:Witajcie :) Czy może się orientujecie dlaczego do Dąbka nie można jechać prywatnie a wcześniej można było :(

Własnie wrociłem z Dabka i z tego co ptaszki spiewaja najprawdopodobniej od nowego roku wracaja przyjazdy prywatne, wiec trzeba sie dopytywac.
"You`ll Never Walk Alone"
Idąc przez wichry i burze,
Wysoko trzymaj głowę,
I nie obawiaj się ciemności,
Po burzy zawsze świeci słońce.

kati
Posty: 347
Rejestracja: 2008-02-26, 13:21
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Postautor: kati » 2011-11-07, 15:38

Witam, czy w najbliższym czasie ktoś wybiera się do Dąbka..? Bo ja tak. :-)
"Wszystko ma swój czas, każda sprawa pod niebem ma swoją porę".

Oleńka
Posty: 26
Rejestracja: 2011-09-09, 12:38
Lokalizacja: kuj.-pom.

Postautor: Oleńka » 2011-11-07, 20:18

Właśnie rozpoczęłam " starania " o pobyt reh. w Dąbku . Jutro ma mnie odwiedzić Pani z MOPS . Może ktoś mi powie na czym polega ten " wywiad środowiskowy " ? :-/
Ola

ircek
Posty: 537
Rejestracja: 2008-06-23, 14:21
Lokalizacja: Północ
Kontaktowanie:

Postautor: ircek » 2011-11-07, 22:34

kati pisze:Witam, czy w najbliższym czasie ktoś wybiera się do Dąbka..? Bo ja tak. :-)

To zycze miło spedzonego czasu i owocnej rehabilitacji :)
"You`ll Never Walk Alone"
Idąc przez wichry i burze,
Wysoko trzymaj głowę,
I nie obawiaj się ciemności,
Po burzy zawsze świeci słońce.

ircek
Posty: 537
Rejestracja: 2008-06-23, 14:21
Lokalizacja: Północ
Kontaktowanie:

Postautor: ircek » 2011-11-07, 22:37

Ola1980 pisze:Właśnie rozpoczęłam " starania " o pobyt reh. w Dąbku . Jutro ma mnie odwiedzić Pani z MOPS . Może ktoś mi powie na czym polega ten " wywiad środowiskowy " ? :-/

Pani z MOPSu przyjdzie i wypyta sie Ciebie o dochody, wypelnicie kilka dokumentow, napiszesz podanko sprawdzi Twoje warunki bytowe i to wszystko, nic strasznego :)
"You`ll Never Walk Alone"
Idąc przez wichry i burze,
Wysoko trzymaj głowę,
I nie obawiaj się ciemności,
Po burzy zawsze świeci słońce.

Oleńka
Posty: 26
Rejestracja: 2011-09-09, 12:38
Lokalizacja: kuj.-pom.

Postautor: Oleńka » 2011-11-08, 09:03

Dziękuję !!! Już mi lepiej , bo trochę się denerwowałam - nowe doświadczenie ... :-)
Ostatnio zmieniony 1970-01-01, 01:00 przez Oleńka, łącznie zmieniany 1 raz.


Wróć do „Rehabilitacja”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości