Samopoczucie po Solu Medrolu

Jak czujesz się w tym momencie?

Moderator: Beata:)

irenkar
Posty: 61
Rejestracja: 2014-01-04, 11:31
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: irenkar » 2014-05-20, 17:43

moskit30 pisze: strasznie mnie bola krzyze,mozliwe ze przez wlewy?

miałam też bóle kręgosłupa, jak się zapytał przed wypisem czy coś mi jeszcze dolega, powiedziałam, że kręgosłup, to odpowiedź była taka, że za dużo Pani leżała :-P
haha
jakby nie patrzeć to prawda, od leżenia osłabiają się mięśnie wzdłuż kręgosłupa i wtedy może boleć
„Nie wyruszył od razu. Wiedział z doświadczenia, jak ważne jest umieć odkładać to, za czym się tęskni.”

Karolci1990
Posty: 802
Rejestracja: 2014-04-21, 06:46
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Postautor: Karolci1990 » 2014-05-20, 19:48

No ja po solu jedynie co miałam to duszności i kołatania serca zwłaszcza w pierwszym dniu ale z dnia na dzień było coraz lepiej. Bo ból krzyża też miałam ale raczej to wiąże z punkcją którą miałam.

Awatar użytkownika
sylseb
Posty: 1105
Rejestracja: 2012-02-16, 13:27
Wiek: 49
Lokalizacja: Łódź

Postautor: sylseb » 2014-05-21, 07:58

irenkar pisze:miałam też bóle kręgosłupa, jak się zapytał przed wypisem czy coś mi jeszcze dolega, powiedziałam, że kręgosłup, to odpowiedź była taka, że za dużo Pani leżała :-P

Z tym leżeniem to coś jest na rzeczy, jak się wyleguję w weekendy - telewizja, książka - to czasami (jak przesadzę), to plecy bolą, oj bolą...
Pozdrawiam
SylwiU

kuczuś
Posty: 344
Rejestracja: 2013-06-09, 19:24
Lokalizacja: Łódzkie

Postautor: kuczuś » 2014-05-21, 09:45

Racja.. po 3 dniach leżenia to nie wiem co ze sobą zrobić.. kręgosłup lubi ruch :)

Karolci1990
Posty: 802
Rejestracja: 2014-04-21, 06:46
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Postautor: Karolci1990 » 2014-05-21, 09:51

Jak to mój tata mówi : Gdyby nie kręgosłup to pupa na szeklach by była. :-)

moskit30
Posty: 178
Rejestracja: 2012-01-02, 09:19
Lokalizacja: Wadowice
Kontaktowanie:

Postautor: moskit30 » 2014-05-21, 15:06

u mnie raczej bol kregoslupa nie od lezenia jest, solu mialam podawane ambolatoryjnie i dawaj do pracy,pozniej dom,dziecko,obiad i tak przez 5dni, :)
Moskit30

Izulka5555
Posty: 147
Rejestracja: 2013-11-23, 11:11
Lokalizacja: Lublin

Postautor: Izulka5555 » 2014-05-21, 17:44

Jak większość osób tutaj, też nie wspominam za dobrze Solu. Miałam podawany na szczęście tylko dwa razy po dziesięć dni. Okropnie bolały mnie nogi, bylam taka bez sił, że ledwie chodziłam. Poza tym bardzo szybko chudłam (dziwne dość) a dekolt, plecy i ramiona miałam w okropnych krostach. Przechodziło po 3-4 tygodniach dopiero. :evil:

Mam nadzieję, że więcej bliskiego spotkania z tym specyfikiem mieć nie będę.

Ze mną na sali za pierwszym razem leżała dziewczyna, też na Solu i narzekała na kręgosłup. Więc może coś w tym jest?

Karolci1990
Posty: 802
Rejestracja: 2014-04-21, 06:46
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Postautor: Karolci1990 » 2014-05-21, 21:13

Każdy z nas jest inny i inaczej reaguje na Solu-Medrol :-)

Dymek
Posty: 52
Rejestracja: 2011-02-15, 18:33
Lokalizacja: Starogard Gdański

Postautor: Dymek » 2014-12-16, 20:18

Witajcie, też się podzielę trochę reakcją po terapii. Przyjęli mnie, bo już od 4 miesięcy miałem problemy z czuciem. Najpierw lewa strona ciała, potem nogi i po przerwie wróciło na jedną nogę. Mi tam to zbytnio nie przeszkadzało, wręcz już się do tego przyzwyczaiłem, ale kiedy wybrałem się po kolejną dawkę Copaxonu, moja neuro stwierdziła, że to trwa zbyt długo i może grozić niedowładem. Trochę się przestraszyłem i przyjechałem następnego dnia na 3 flaszki Solumedrolu. Po wyjściu czucie w nodze wróciło do normy, ale po za tym jestem nie do życia. Osłabiony, zawroty głowy, depresja itp. Przed szpitalem cały czas "pomagałem" u znajomych jako wulkanizator i mechanik. Roboty sporo ale lubię ją i robię póki mogę. Teraz jest strasznie, musiałem się zwolnić i faktycznie chyba będę musiał posiedzieć w domu i poczekać aż się wszystko unormuje...
"A gdy serce twe przytłoczy myśl, że żyć nie warto, z łez ocieraj cudze oczy, choć twoich nie otarto"

aga65
Posty: 9
Rejestracja: 2013-11-15, 19:05
Lokalizacja: Olsztyn

Postautor: aga65 » 2014-12-27, 17:48

Witajcie.Jeśli chodzi o solumedrol to ja miałam podany w tym roku trzeci raz i za każdym razem wszystko mnie boli a przede wszystkim to puchnę.
Po około dwóch tygodniach to widzę że mam ogromny apetyt.
Może macie pomysł na to żeby z głową pozytywnie schudnąć.

Pozdrawiam

Aga65

Joanna.28
Posty: 282
Rejestracja: 2012-12-21, 14:09
Lokalizacja: Pomorze

Postautor: Joanna.28 » 2015-01-21, 12:17

Przechodziłam rzut i miałam podany ten lek po raz pierwszy. Ogólnie nie odczułam cięższych skutków ubocznych. Lekki ból żołądka i na początku przy 2 pierwszych kroplówkach gorzki posmak w buzi. Zakupiłam siemie lniane oraz piłam dużo jogurtów i był problem z głowy. Już po pierwszej kroplówce odczułam różnice ale to dopiero na wieczór i następnego dnia. W czasie kroplówek czułam się osłabiona. Po 3 kroplówce była ewidentna poprawa. Dostałam razem 5 kroplówek. Jedynie co mnie na sam koniec spotkało to podłapałam jakąś infekcję i przez to jestem osłabiona ale na szczęście neurologicznie ok. a i przez te dni przytylam 3 kg i zrobiłam się okrąglejsza na buzi. Na razie apetyt w normie ale mam wielką ochotę na mięso pomimo że nigdy jakoś za mięsem nie przepadałam.Mam nadzieje że będzie tylko lepiej :-)
Joasia

Joanna.28
Posty: 282
Rejestracja: 2012-12-21, 14:09
Lokalizacja: Pomorze

Postautor: Joanna.28 » 2015-01-22, 09:54

Ostatnią kroplówkę brałam we wtorek i do wczoraj było w miarę ok nie licząc infekcji?Dzisiaj czuje się napuchnięta i wzdęta i jestem bardzo osłabiona.Czy to przejdzie w końcu i po jakim czasie? Jaką dietę stosować w tym czasie żeby szybciej do siebie dojść?
Joasia

Awatar użytkownika
Beata:)

-#Administrator
Posty: 9391
Rejestracja: 2009-02-09, 14:24
Lokalizacja: Toruń

Postautor: Beata:) » 2015-01-22, 10:08

Joanna.28 pisze:Czy to przejdzie w końcu i po jakim czasie?

Przejdzie Joasiu, ale niestety może potrwać, w skrajnych przypadkach, nawet 2- 3 miesiące. Na szczęście jednak - z dnia na dzień będzie coraz lepiej.
Joanna.28 pisze:Jaką dietę stosować w tym czasie żeby szybciej do siebie dojść?

Lekkostrawną - zdecydowanie. Odstaw na jakiś czas słodycze, bo po Solu podnosi się poziom cukru i trzeba na to uważać. Dużo pij i odpoczywaj. O lekach osłonowych nie muszę chyba przypominać, bo lekarze z pewnością Ci to zalecili.
Joanna.28 pisze:Mam nadzieje że będzie tylko lepiej :-)

Będzie :-)
Obrazek

Joanna.28
Posty: 282
Rejestracja: 2012-12-21, 14:09
Lokalizacja: Pomorze

Postautor: Joanna.28 » 2015-01-23, 08:31

Dzieki Beatka za pomoc :-) Dzis juz troche lepiej. Pozdrawiam :-)
Joasia

marcin.jjj
Posty: 2
Rejestracja: 2016-12-04, 13:56
Lokalizacja: Łódż

Samopoczucie po Solu Medrolu

Postautor: marcin.jjj » 2016-12-08, 13:30

Witam
Wszystkich
Brałem solu medrol 1000mg ambulatoryjnie przez 5 dni w 4 dni dopadła mnie taka chrypka że mówic nie mogłem po solu medrol dostalem medrol na 9 dni 3 dni 2x dziennie po 16mg 3 dni 1x dziennie 16mg 3 dni 1x dziennie 8mg skonczyłem wszystko brać w ubiegłą niedziele w czasie brania sterydow czulem się swietnie apetyt samopuczucie nawet dobre ,lecz po 2 dniach we wtorek zaczeła bolec mnie głowa z tyłu szyja kark brak apetytu totalna zmiana nastroju nudności ból brzucha z dnia na dzień coraz gorzej w piątek w nocy wybrałem sie do szpitala obejrzał mnie nerurolog powidzial że neurologicznie nic mi nie jestt porobiono mi badania TK głowy okulista laryngolog ekg w tk głowy nic nie pokojącego nie wyszło oprócz zmian demielinizacyjnych miałem podwyższone CRP 13 ,2 norma 5 lekarz powiedział ze może łapie jakąś infekcjie po 3 godzinach wypuszczono mnie do domu z zaleceniami powtórzenia badania CRP i moczu za dwa dni badania powtórzylem CRP spadło do 8 w moczu niec nie pokojącego nie wyszło wybrałem ię do lekarza rodzinego stwierdził infekcjie gardła dodam ze po zakończeniu sterydów gardło tez po bolewać dostałem antybiotyk sunamed na 6 dni i tabletki na obnizenie ciśnienia , dzisjaj biore 3 dzien antybiotyk i nadal czuje sie fatalnie ból głowy bół brzucha nie moge nic jeść nudności bół szyj karku z tyłu śpje po 4 godziny serce mi wali napuchlem na twarzy na szyj klatce i plecach chrostki Pomocy czy to normalne objawy po odstawieniu sterydów zaczynam się nie pokojc i mieć czarne mysli stres sterdy dostałem ze względu za zmiany aktywne po kontraście lecz na szczescie bez objawów neurologicznych w styczniu aja włączyć mnie do programu z góry dziękuje za pomoc i odpowiedzi .


Wróć do „Obecne samopoczucie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości