Pytanie do kobiet leczonych BETAFERONEM.

O czym chcecie jeszcze porozmawiać?

Moderator: Beata:)

nakliczanka12
Posty: 7
Rejestracja: 2016-02-22, 23:05
Wiek: 24
Lokalizacja: Rzeszów

Pytanie do kobiet leczonych BETAFERONEM.

Postautor: nakliczanka12 » 2016-02-28, 21:41

Witam,
Od stycznia zaczęłam brać Betaferon. Na początku było ciężko; objawy grypopodobne; złe samopoczucie; "drażliwość" na ludzi. Teraz jest w miarę okej. Ale czy w waszym przypadku doszło do zatrzymania się okresu?
Pozdrawiam,
SS

Awatar użytkownika
Jukka
Posty: 2012
Rejestracja: 2012-12-15, 22:17
Lokalizacja: z miasta
Kontaktowanie:

Pytanie do kobiet leczonych BETAFERONEM.

Postautor: Jukka » 2016-02-28, 21:48

Nie doszło. Albo inaczej - kiedy doszło, to się okazało, że to z przyczyn naturalnych (czyt. ciąża). Ale jak wiadomo ciąża nie jest skutkiem leczenia betaferonem. Raczej przeciwwskazaniem do tego leczenia.

kamilakonieczna
Posty: 43
Rejestracja: 2016-05-09, 10:13

Pytanie do kobiet leczonych BETAFERONEM.

Postautor: kamilakonieczna » 2016-10-30, 20:20

Szczerze powiedziawszy to ja pierwszy raz słyszę o takim objawie W przypadku stosowania betaferonu
Immunomodulin od (8.11.2016) :serce:

Awatar użytkownika
OlaKW
Posty: 21
Rejestracja: 2016-09-09, 20:51
Wiek: 30
Lokalizacja: Dzierżoniów
Kontaktowanie:

Pytanie do kobiet leczonych BETAFERONEM.

Postautor: OlaKW » 2016-10-31, 13:29

ja też, bardziej stawiałabym na inną przyczynę, np. dietę
:)


Wróć do „Sugerowane tematy....”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości