Neurolog - Kraków/małopolsk

Jesteśmy z różnych stron Polski więc...

Moderator: Beata:)

pw
Posty: 2
Rejestracja: 2011-01-17, 15:53
Lokalizacja: Kraków

Neurolog - Kraków/małopolsk

Postautor: pw » 2011-01-17, 15:56

Witam wszystkich.
Proszę o namiar na jakiegoś dobrego neurologa w Krakowie/małopolsce. Temat SM spadł na mnie jak grom z jasnego nieba i nie jestem oblatany w temacie lekarzy w Krakowie/małopolsce.
Jeżeli nie Kraków to wszystko jedno gdzie - byle był dobry. Proszę o pomoc i jakieś informacje.
Pięknie z góry dziękuje

Awatar użytkownika
Beata:)

-#Administrator
Posty: 9398
Rejestracja: 2009-02-09, 14:24
Lokalizacja: Toruń

Postautor: Beata:) » 2011-01-17, 17:50

Witam pw, wkleję post, który pisałam dawno temu na tym forum.
***************************************************************

Jeśli mogę komuś pomóc,to szczerze polecam Panią dr.Wach. Niestety po przeprowadzce z Krakowa gdzieś zapodział mi się numer telefonu. Pracuje w Szpitalu Wojskowym w Krakowie, przyjmuje też prywatnie. Z całej mojej"kariery" z SM Ją wspominam najlepiej. Kobieta z ikrą, o każdego pacjenta walczy jak lwica, potrafi się postawić ordynatorowi żądając dodatkowych badań, nawet gdy kasa się w szpitalu kończy...Przemiła, w dodatku konkretna i zawsze uśmiechnięta. Po niej nie miałam już żadnego dobrego lekarza, może też dlatego teraz sobie odpuściłam :(

[ Dodano: 2009-02-13, 21:38 ]

tu znalazłam opinie innych na temat dr.Wach ,teraz szukam nr.telefonu
http://www.znanylekarz.pl/barbara-wach/neurolog/krakow

[ Dodano: 2009-02-13, 21:39 ]
Specjalistyczny Gabinet Neurologiczny Barbara Wach
Al. 29 Listopada 178 A (I piętro)
31-236 Kraków
tel. kom. 0-504 04 30 22
Dr Barbara Wach (neurolog)
Gabinet jest czynny we wtorki i w piątki od godz. 15.30
*******************************************************

Minęło kilka lat, a ja wciąż uważam, że był to najlepszy neurolog z jakim miałam do czynienia.

Pozdrawiam i może ktoś Ci jeszcze napisze jakieś sensowne nazwiska.
Obrazek

pw
Posty: 2