Regulamin

Warto przeczytać

Moderator: Beata:)

Awatar użytkownika
Beata:)

-#Administrator
Posty: 9398
Rejestracja: 2009-02-09, 14:24
Lokalizacja: Toruń

Regulamin

Postautor: Beata:) » 2014-03-31, 21:17

REGULAMIN FORUM

Ogólne zasady, których należy przestrzegać:


§1.0

Udział w Forum jest dobrowolny.


§1.1

Zanim zadasz pytanie na Forum SM, użyj opcji >> Szukaj << .



§1.2

Zanim cokolwiek napiszesz, zastanów się czy dany post lub temat znajduje się w odpowiednim dziale.


§1.3

Administracja Forum ma prawo do edytowania, usuwania, przenoszenia postów lub tematów, które są niezgodne z zasadami panującymi na Forum - bez informowania Użytkownika.



§1.4

W podpisie jak i w profilu zabrania się umieszczania linków do stron o tematyce pornograficznej, farmaceutycznej oraz stron objętych prawem autorskim. Usuwane również będą linki referencyjne oraz do stron komercyjnych - Allegro i inna sprzedaż/usługi internetowa.


§1.5

Zabronione są awatary z treścią erotyczną/ pornograficzną.


§1.6

Zabronione jest reklamowanie innych forów oraz stron WWW.
Jeśli uważamy za przydatne podanie na Forum informacji z w/w możemy użyć opcji "cytuj", z podaniem źródła oraz zapytać o zgodę Administratora.


§1.7

Możliwość edycji postów wynosi 45 minut. Nie wysyłamy więc kilku wiadomości pod rząd, a korzystamy z opcji korekty. Jeśli po upływie tego czasu Forumowicz stwierdzi, że chce coś zmienić/poprawić, pisze PW do Administracji Forum.


§1.8

Informacje ze stron obcojęzycznych podajemy wskazując źródło oraz tłumacząc tekst lub najważniejsze naszym zdaniem kwestie. To jest forum polskojęzyczne. Szanujmy to.


§1.9

Zabronione są jakiekolwiek transakcje lekami !


§1.10

Profile, tematy oraz posty nie będą kasowane na żądanie.


§1.11

Zarejestrowany User może korzystać na forum tylko z jednego konta. Każde kolejne będzie kasowane.

§1.12

User nie ma możliwości samodzielnej zmiany nick'a. Jeśli istnieją uzasadnione powody, np. pospieszne zarejestrowanie się pod prawdziwym imieniem i nazwiskiem lub inne, powinien zgłosić fakt chęci zmiany do Administracji Forum.


NETYKIETA FORUM



§2.0

Zapoznanie się z >> FAQ << .


§2.1

Stosowanie się do podstawowych zasad ortografii i interpunkcji.

Oczekujesz pomocy? Pozwól więc innym sobie pomóc i pisz tak, aby mogli się skupić na istocie problemu, a nie na rozszyfrowywaniu treści. Wskazane jest używanie polskich znaków - z tych samych powodów. Po co się domyślać, co autor miał na myśli?




§2.2

Zakaz pisania całych postów wielkimi literami.

Zanim zaczniesz pisać upewnij się, czy dioda "Caps Lock" nie świeci się za długo. Nie popadaj jednak w skrajności. Imiona, akronimy, nazwy własne itp. przypominają nam o zasadności użycia wielkiej litery.


§2.3

Zakaz obrażania Forumowiczów w jakikolwiek sposób.


§2.4

Zakaz wysyłania niestosownych, obrażających prywatnych wiadomości.


§2.5

Emotikony używamy z rozwagą. Są dodatkiem do tekstu, a nie ich główną treścią.

§2.6

Nie nadużywaj formatowania.

Na Forum można pisać zarówno czcionką pogrubioną jak i kursywą. Jednak pamiętaj, aby nie nadużywać formatowania. Wykorzystuj je tylko wtedy, kiedy przyczyni się to do poprawy czytelności informacji.


Niniejszy Regulamin nie jest formą zamkniętą i jako taki może być modyfikowany oraz poszerzany o dalsze punkty. O istotnych zmianach w Regulaminie Administracja będzie powiadamiała Użytkowników odpowiednim komunikatem.
Kwestie nieuregulowane Regulaminem nie podlegają dowolnej interpretacji i będą rozpatrywane indywidualnie przez Administrację Forum.

Wróć do „Regulamin forum”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości