Zaburzenia temperatury w SM-ogromna prośba!

Prośby o pomoc dla studentów

Moderator: Beata:)

marrrtita
Posty: 5
Rejestracja: 2012-01-16, 21:59
Lokalizacja: Toruń

Zaburzenia temperatury w SM-ogromna prośba!

Postautor: marrrtita » 2012-03-06, 19:23

Witam, jestem studentką 3 roku Biologii i piszę pracę licencjacką pt. "Zaburzenia temperatury ciała podczas stwardnienia rozsianego". Mam ogromną prośbę, otóż zbieram materiały i chciałabym też abyście podzielili się tym co wiecie jeśli chodzi o zaburzenia temp w SM. Byłabym bardzo wdzięczna gdyż to co podaje literatura nie zawsze musi być zgodne z tym jak jest naprawde. :)

Zatem proszę abyście napisali
-czy występują u Was takowe zaburzenia,
-czym są one spowodowane (np. jakiś wysiłek fizyczny, słońce itp),
-czy nasilają objawy lub zwiększają ryzyko kolejnych rzutów?
-i wszystko inne co przyjdzie Wam do głowy na ten temat :)

Baaardzo z góry dziękuję i czekam na Wasze odpowiedzi,

Pozdrawiam,
Marta
Ostatnio zmieniony 1970-01-01, 01:00 przez marrrtita, łącznie zmieniany 1 raz.

jaszczurka
Posty: 588
Rejestracja: 2009-01-25, 00:37
Lokalizacja: chwilowo ok.Rabki

Postautor: jaszczurka » 2012-03-06, 19:41

Cześć.Bardzo ciekawy temat.U mnie jest tak,że własciwie już nie gorączkuję,tzn.ostatnia wysoka temp.wystąpiła po pierwszym zastrzyku interferonu,a od tego czasu (miną wkrótce 3 lata) cały czas mam lekki stan podgorączkowy 37-37.5,bez względu czy jestem przeziębiona czy nie.Inną kwestią są uderzenia gorąca i ataki zimna,ale to już subiektywne odczucia,bo jak mi strasznie gorąco i wydaje mi się,że mam gorączkę to i tak termometr wskazuje swoje 37.2,jak wydaje mi się,że zamarzam i trzęsą mną dreszcze to też to samo :-? a termometr nie jest zepsuty.

neuronek
Posty: 24
Rejestracja: 2012-02-28, 14:38
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Postautor: neuronek » 2012-03-06, 20:50