Posttraumatyczny wzrost

Prośby o pomoc dla studentów

Moderator: Beata:)

M.Grochowska
Posty: 3
Rejestracja: 2012-04-10, 12:24
Lokalizacja: Lublin
Kontaktowanie:

Posttraumatyczny wzrost

Postautor: M.Grochowska » 2012-04-10, 12:35

Witam!
Jak wiele osób z tego wątku jestem studentką V roku psychologii na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim. Piszę pracę na temat posttraumatycznego wzrostu u osób chorych na stwardnienie rozsiane i zasobów, które posiadają. Dlatego bardzo prosiłabym o pomoc w wypełnieniu kilku kwestionariuszy. Niestety nie mam ich w wersji elektronicznej, ale mam skany i wersje papierowe, bo niestety tylko takie są prawnie udostępnione. Dlatego mogłabym wysyłać je mailowo i czekać na odesłanie wypełnionych skanów, lub, jeśli zgodzilibyście się Państwo, wysyłałabym je drogą pocztową i taką też odbierała. Wiem, że mogą się Państwo obawiać podawać swój adres domowy, dlatego nie nalegam i pozostawiam Państwu decyzję, wszystko zrozumiem:) Mój adres mail to: monika.karolina.grochowska@gmail.com. Z góry dziękuję za wszelką pomoc!

mona
Posty: 182
Rejestracja: 2009-02-26, 16:05
Lokalizacja: świetokrzyskie

Postautor: mona » 2012-04-10, 15:02

Witam postaram się Pani pomóc na sm choruję od 1990r, a to mój adres mona19736@wp.pl pozdrawiam
Mona

M.Grochowska
Posty: 3
Rejestracja: 2012-04-10, 12:24
Lokalizacja: Lublin
Kontaktowanie:

Postautor: M.Grochowska » 2012-04-13, 14:57

Po konsultacji z moim promotorem doszliśmy do wniosku, że jest szansa na przesyłanie Państwu gotowych kwestionariuszy w programie WORD, co nieco ułatwi ich wypełnianie i ponowne odsyłanie do mnie, dlatego jeśli ktoś z Państwa jest w stanie mi pomóc i wesprzeć moją pracę naukową, będę wdzięczna!
Mój mail: monika.karolina.grochowska@gmail.com
I małe sprostowanie, jestem na IV roku a nie na V:)
Pozdrawiam!

jaszczurka
Posty: 588
Rejestracja: 2009-01-25, 00:37
Lokalizacja: chwilowo ok.Rabki

Postautor: jaszczurka » 2012-04-13, 19:59