Zachowanie lekarzy - pytanie

Prośby o pomoc dla studentów

Moderator: Beata:)

ewelka7
Posty: 4
Rejestracja: 2013-05-05, 22:28
Lokalizacja: łódź

Zachowanie lekarzy - pytanie

Postautor: ewelka7 » 2013-05-05, 22:31

Witam Państwa bardzo serdecznie,
Jestem studentką i w ramach zainteresowań naukowych chciałabym poznać Państwa opinię na temat zachowania lekarza wobec osób chorych na stwardnienie rozsiane. Chciałabym dowiedzieć się, jak wygląda wizyta w gabinecie lekarskim, ile czasu poświęca lekarz oraz czy stara się w zrozumiały i wyczerpujący sposób opisać problem. Będę bardzo wdzięczna za każdą wypowiedź. Zapraszam do wypowiadania się.
Ostatnio zmieniony 1970-01-01, 01:00 przez ewelka7, łącznie zmieniany 1 raz.

aura
Posty: 1185
Rejestracja: 2008-01-11, 05:35
Lokalizacja: Koszalinskie
Kontaktowanie:

Postautor: aura » 2013-05-06, 17:47

Witaj studentko :-)

Tak na forum chcesz poznawać opinie ???
Głównym źródłem cierpienia są wspomnienia. - Sigmund Frend

ewelka7
Posty: 4
Rejestracja: 2013-05-05, 22:28
Lokalizacja: łódź

Postautor: ewelka7 » 2013-05-06, 22:27

Witaj:)
Tak, na forum, ponieważ tego rodzaju badanie i pozyskiwanie danych ustaliłam w koncepcji badawczej z moim promotorem:) Pewnie wszyscy badają opinie ankietą i stąd to zdziwienie?:)
Jeśli ktoś nie ma ochoty wypowiadać się publicznie na forum, a chciałby wyrazić własne zdanie, proszę o wysłanie do mnie maila bądź wiadomości na forum.

Za wszystkie opinie serdecznie dziękuję:)

jaszczurka
Posty: 588
Rejestracja: 2009-01-25, 00:37
Lokalizacja: chwilowo ok.Rabki

Postautor: jaszczurka » 2013-05-06, 23:04