Ankieta dla Mam dotycząca jakości opieki położniczej

Prośby o pomoc dla studentów

Moderator: Beata:)

MagdaLenaPazik
Posty: 3
Rejestracja: 2014-02-18, 12:15
Lokalizacja: Kraków

Ankieta dla Mam dotycząca jakości opieki położniczej

Postautor: MagdaLenaPazik » 2014-02-18, 12:18

Jestem fizjoterapeutą i studentką II roku studiów magisterskich położnictwa Collegium Medicum Uniwersytetu Jagiellońskiego. Zbieram materiały dotyczące oceny opieki położniczej świadczonej osobom z dysfunkcjami narządu ruchu. Bardzo proszę o wypełnienie poniższej ankiety te kobiety, których porody odbyły się w roku 2004 i w kolejnych latach. Mam nadzieję, że wyniki poniższej ankiety pozwolą na opracowanie wyższych standardów postępowania oraz programów kształcenia dla położnych w przyszłości. Ankieta jest anonimowa, posłuży wyłącznie celom badawczym.

http://www.interankiety.pl/interankieta ... 10d463.xml

Awatar użytkownika
zosiasamosia
Posty: 5081
Rejestracja: 2011-07-26, 12:28
Lokalizacja: Całkiem fajna ;)

Postautor: zosiasamosia » 2014-02-20, 14:06

Mimo szczerych chęci, nie mogę wypełnić ankiety, gdyż moje dzieci przyszły na świat zanim zostałam zdiagnozowana, ale na temat opieki położniczej mogłabym wiele napisać...
.........jest coś, co Nas łączy....... :wink:

Awatar użytkownika
zosiako
Posty: 4565
Rejestracja: 2013-04-15, 12:39
Lokalizacja: Stąd

Postautor: zosiako » 2014-02-21, 21:09

u mnie podobnie jak u Zosi, a i temat >opieki< to temat rzeka.......
pozdrawiam
Denerwować się to mścić się na własnym zdrowiu za głupotę innych. Ernest Hemingway

Awatar użytkownika
Jukka
Posty: 2012
Rejestracja: 2012-12-15, 22:17
Lokalizacja: z miasta
Kontaktowanie:

Postautor: Jukka » 2014-02-22, 02:08

Rodziłam po tym, jak zostałam zdiagnozowana. Nie miałam wówczas i nie mam jak dotąd dysfunkcji ruchu. Opieki położnej w trakcie ciąży też nie miałam. Po porodach zresztą też. Więc także nie mogę pomóc.

MagdaLenaPazik
Posty: 3
Rejestracja: 2014-02-18, 12:15
Lokalizacja: Kraków