Zapalenie nerwu wzrokowego - dokładniejsze objawy.

Niezdiagnozowani

Moderator: Beata:)

Gelo
Posty: 4
Rejestracja: 2010-04-24, 23:42
Lokalizacja: Poznań

Zapalenie nerwu wzrokowego - dokładniejsze objawy.

Postautor: Gelo » 2010-04-24, 23:51

Witam.Od ponad 3 tyg. bolą mnie oczy.Gdy patrze w niebo to nie mogę utrzymać wzorku,od razu łzawienie,przenikliwy ból.Zdarzają sie momenty gdy tracę ostrość wzorku,czasem widzę za mglą.Boli również gdy ruszam okiem w prawo czy lewo.Od oczu często boli mnie także głowa,co jest powodem senności.Byłem u okulisty.Nie znam się na tym,ale według mnie strasznie niefachowo zostałem przebadany.Okulista stwierdził lekki stan zapalany i alergie,dał krople oraz skasował 100 zł(byłem prywatnie,inaczej czekałbym miesiąc...).Upłynął już czas w którym miałem te krople stosować i nic nie jest lepiej.Podejrzewam ,że to właśnie może być zapalnie nerwu wzrokowego...Jak u Was to przebiegało?Czy to może być to?Co teraz powinienem zrobić/gdzie się udać?Nie chciałbym znowu zostać źle zdiagnozowany...z góry bardzo dziękuje za wszystkie porady...

JD
Posty: 137
Rejestracja: 2010-03-22, 17:18
Lokalizacja: Ząbki

Postautor: JD » 2010-04-25, 00:06

Witaj :-)
Nie wiem, czy ktokolwiek zdiagnozuje Ci cokolwiek przez internet. Ja osobiście wybrałbym się na ostry dyżur okulistyczny. w 2001 tak zrobiłem i pod koniec dnia byłem u neurologa, potem zdiagnozowano mi SM. Jest wiele różnych świństw (znaczy choróbsk na tem świecie) :-?

Jeśli pójdziesz wybierz szpital stosunkowo duży, z oddziałem neurologicznym i bądź upierdliwy.
Powodzenia
Życzę zdrówka
Jarek

Iwona36
Posty: 102
Rejestracja: 2009-12-03, 11:19
Lokalizacja: ŁODŹ

Postautor: Iwona36 » 2010-04-25, 08:02

Ja też radzę udać się szybko na ostry dużur okulistyczny do szpitala!!! Ja tak zrobiłam i otrzymałam pomoc natyczmiast:) ;-) Życzę zdrówka. :-)
iwona.

Gelo
Posty: 4
Rejestracja: 2010-04-24, 23:42
Lokalizacja: Poznań

Postautor: Gelo » 2010-04-25, 09:41