Moje objawy - prośba o rady

Niezdiagnozowani

Moderator: Beata:)

johndoe
Posty: 6
Rejestracja: 2013-09-28, 15:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Moje objawy - prośba o rady

Postautor: johndoe » 2013-09-28, 16:03

Cześć.
Na początek - zdaję sobie sprawę, że nikt mnie tutaj nie zdiagnozuje :), ale jakieś opinie i rady byłyby mile widziane - sporo tutaj doświadczonych w temacie osób. Mam swojego neurologa (który jest nawet profesorem), ale jak między wizytami pojawiają się jakieś nowe objawy to chciałoby się wiedzieć już teraz co jest grane.

Parę słów o mnie - mam 29 lat, jestem programistą.

Jakieś 8 lat temu miałem porażenie nerwu twarzowego. Trafiłem do szpitala, robili tomografię komputerową (nic nie znaleźli) - po miesiącu przeszło. Leczyli mnie w Gnieźnie na neurologii.

Czasem zdarzało się, że po lewej stronie (głównie ręka i noga) czułem taką "wirtualną słabość" - nie wpływało to jednak w żaden sposób na moją motorykę i po jakimś czasie ustępowało.

Zdarzało się też, że miałem takie "stany przedgrypowe" - jakby mi się na grypę zbierało, albo w ogóle jakbym już miał grypę (wtedy już w ogóle się kiepsko czułem). Chociaż w zasadzie wystarczało, że porządnie odpocząłem i się wyspałem - wszystko wracało do normy.
Poszedłem z tym parę lat temu do lekarza rodzinnego - sugerował, że to od kręgosłupa, zalecił więcej ruchu i zapisał jakieś leki przeciwzapalne (coś mocniejszego od Aleve) - które chyba mi pomagały.

W ostatnie Święta wróciło porażenie nerwu twarzowego (znowu po lewej stornie). Znowu trafiłem do szpitala w Gnieźnie. Po dwóch tygodniach mnie wypisano bez wyraźnej poprawy.
Miałem robione RMI (bez kontrastu), EKG, USG żył. Wszystko czyste - tylko coś tam w zatoce szczękowej, co nie ma w ogóle związku z moją chorobą.

Miałem rehabilitanta w domu przed 2 tygodnie, a potem trafiłem na oddział neuro-rehab w Gnieźnie - na miesiąc. W tym czasie poprawa nie nastąpiła (dostawałem tam nawet sterydy w tabletkach przez jakiś czas).