co dalej po rozpoznanu SM?

kejpo
Posty: 7
Rejestracja: 2009-01-17, 08:15
Lokalizacja: Zabrze

co dalej po rozpoznanu SM?

Postautor: kejpo » 2009-01-27, 09:39

Mam pytanie ?
Jak wyglada wasze zycie po rozpoznaniu sm chodzi mi o prace ,leczenie,
u mie po podanu solu medrolu dolegliwosci ustapily(dretwienie prawej nogi i reki)
i czuje sie tak jak przed wystapieniem pierwszego rzutu
co do leczenia to dostalem narazie leki przeciwdepresyjne
Afobam po nim czuje sie ok i Symfaxin ER po nim mam straszne mdlosci wiec go odstawilem
oraz dostalem informacje ze dopiero po wystapienu drugiego rzutu chory kwalifikuje sie do wpisania na liste oczekujacych na leczenie refundowane przez NFZ
od pani ktora doradza chorym na SM uslyszalem czy zamiezam z leczeniem czekac na drugi rzut? wiec zabardzo nie orietuje sie jakie sa mozliwosci oraz co mozna dalej robic w takiej sytlacji choruje dopiero od grudnia 2008 wiec jestem nowy w temacie i bede wdzieczny za kazda opinie oraz rade na ten temat.
mam juz diagnoze - potencjaly wzrokowe wydluzone,TK w granicach normy,MRI widoczne ogniska demielizacyjne,badanie plynu mózgowo-rdzeniwego wykazalo obecnosc prazkow oligokonalnych punkcja wykluczyla tez borelioze
obraz MR odpowiada zmianom w przebiegu SM
Ostatnio zmieniony 2009-01-27, 12:45 przez kejpo, łącznie zmieniany 1 raz.

jaszczurka
Posty: 588
Rejestracja: 2009-01-25, 00:37
Lokalizacja: chwilowo ok.Rabki

Postautor: jaszczurka » 2009-01-27, 10:17