Prosze, pomóżcie, już nei wytrzymuję...

Mvzvngv
Posty: 9
Rejestracja: 2009-05-28, 20:58
Lokalizacja: Łódź

Prosze, pomóżcie, już nei wytrzymuję...

Postautor: Mvzvngv » 2009-05-28, 21:16

Witam!!

Oto moja historia:
Mam 20 lat i od jakiegoś czasu nachodzą mnie straszne mysli, jakobym mógł mieć SM. Wszystko zaczęło się pod koniec marca tego roku. Byłem wtedy w pracy, była to praca fizyczna, 4 dni po 12 godzin - generalnie sprzatanie fabryki z kurzu, więc troche się zmachałem. Wtedy też drugiego dnia po pracy zauważyłem, że zewnętrzna część lewego palucha u stopy jest zdrętwiała (obszar około 1x3 cm) - jednak zignorowałem to, sadziłem ze to odcisk, poza tym miałem tam problem wrastającego paznokcia przez dłuższy czas więc to zbagatelizowałem.
Na codzień studiuję więc kontaktu z ciężkim wysiłkiem fizycznym nie mam - poza tym że dwa lata temu przez rok trenowałem na siłowni a przez ostatni rok tylko okazyjnie. Palca nie zauważałem ale po tygodniu dwóch, gdy nadal nie przechodziło, zacząłem się martwić i już wtedy trafiłem w internecie na temat SM - odtąd zaczęły się ciężkie schizy. Poszedłem o internisty, zrobiłem badania krwi, morfologię, moczu, a także glukozę i cholesterol - wyniki wzorowe. Ponadto zrobiłem badania na kwas moczowy -także ok. Codziennie moczyłem palec w rumianku i po jakimś czasie drętwienie minęło, jednak w tamtym obszarze nadal nie do końca wróciło czucie - jak dotykałem tamtego miejsca, nie czułem naskórka, dopiero jak szczypałem - czułem (tak jakby na jakiejś "głebokości" tej powierzchni nerwy były uszkodzone).
Denerwowałem się okropnie, poszedłem do neurologa jednak ten zrobił mi typowe badania i nie zlecił żadnych badań, mimo, że prosiłem.