Witam (śląskie,SJZ)

Przedstaw się innym użytkownikom

Moderator: Beata:)

adam32
Posty: 10
Rejestracja: 2014-10-17, 13:48
Lokalizacja: Śląsk/SJZ

Witam (śląskie,SJZ)

Postautor: adam32 » 2014-10-17, 16:05

Hej,
pomyślałem że założę sobie tu konto i przywitam się ładnie :) gdyż pewnie będę miał do Was za niedługo jakieś dziwne pytania, wszystko to jest dla mnie nowe, niezrozumiałe: od terminologii po informacje....
Mam na imię Adam, rocznik '82, kawaler (..i chyba tak już zostanie hehe choć, nie, nie użalam się wcale), mieszkam na g.śląsku (SJZ) jestem muzykiem (folk), grafi.... eh, czy to naprawdę ważne? Przecież nawet nienawidzę się tak opisywać! Ważne jest to że dołączam do Waszego grona, ludzi, którzy borykają się z chorobą, która do tej pory kojarzyła mi się chyba jedynie z jakąś chorobą geriatryczną.

Właśnie wróciłem ze szpitala w z wypisem i rozpoznanym SM (na razie via MRI jakieś zmiany dem. w mózgu i w rdzeniu), co prawda czekam jeszcze na wyniki badania WB oraz PMR pod kątem prążków i boreliozy bo jak mówi ordynator: mogę mieć i jedno(sm) i drugie(bb) [Elisa wykazała +] lub "A jak Pan nie ma SM to co Pan ma? No!" No ale wszystko pasuje do równania, ponoć to drugi rzut, osłabiło mi kończyny dolne i czucie w nich, po powrocie z ostatniej trasy podczas której myślałem że choruję na grypę :)
No i lekarz, neurolog, szpital... i oto jestem :) A w szpitalu moim głównym zmartwieniem było czy zdążę wyjść zagrać zaplanowane koncerty niż to że mam jakąś dziwną chorobę, która zmieni moje życie. To chyba jakaś część mojego zachowania obronnego hehe, jakbym w to nie wierzył do końca.

Także: Cześć Wam! :-)

Życzę Wam wszystim dużo energii na ten weekend! Ja spróbuje się dzisiaj troszkę rozluźnić po tych szpitalach i skoczyć do znajomych na pintę Guinness'a.. czy dwie ;) .. ponoć ta witamina G.. cuda działa :) bo ja cały czas chodzę o 50% wolniej niż mam w zwyczaju :)
"Jednako chłodnym okiem spójrz na Życie, na Śmierć. Nie wstrzymuj konia. Jedź!" ~W.B. Yeats~