Nowy Młodym:) Jak się zaczeło...

Przedstaw się innym użytkownikom

Moderator: Beata:)

młodyM
Posty: 109
Rejestracja: 2014-10-27, 20:28

Nowy Młodym:) Jak się zaczeło...

Postautor: młodyM » 2014-10-27, 21:13

Cześć,

Na wstępie może ogólnie o sobie opowiem ;)
W tym roku wskoczyło mi oczko, jestem pracującym zaocznym studentem z okolic Warszawy. Młody facet który jak większość lubił(w sumie to dalej lubi) gdzieś wyjść ze znajomymi, pobawić się czy posiedzieć przy kominku.

To tak pokrótce..A teraz moja historia...
Wszystko zaczęło się W Nowy rok 2014.
Zaczęło się od mrowienia w stopach ale mówiłem sobie że to normalne... Sylwester był, wytańczyłem się, przejdzie. Trzymało parę dni, wiele osób na sylwestra jak wiele osób miałem postanowienie... wrócenie do ćwiczeń... Poćwiczyłem trochę... Następnego dnia miałem odrętwiałem i mrowienie w łydkach... ale znowu sobie wmówiłem a że się pewnie przećwiczyłem. Mijały dni i nic mi nie przechodziło, baa przechodziło tylko wyżej i wyżej aż doszło do pasa. Zdecydowałem się pójść do lekarza rodzinnego, od razu odesłał mnie do neurologa w przychodni. Zalecenia neurologa? coś typu "Proszę kłaść się parę razy dziennie na ziemi z nogami na krześle i Panu przejdzie, do widzenia" pomyślałem sobie że to dużo da... No ale cóż zalecenie lekarza to robiłem tak jakiś czas, niestety nic nie dawało i znowu zaczęło się pogarszać. Byłem odrętwiały od stóp do pępka.
Przechodziłem z tym parę dni i jak nic nie przechodziło pojechałem na SOR, pierwsza myśl lekarza? Powikłanie po przeziębieniu bo w Święta byłem przeziębiony tylko że za wolno się rozwija. Udało się załatwić jeszcze tego samego dnia pobyt w szpitalu z oddziałem neurologicznym między specjalizował się on w SM.
Trafiłem tam wieczorem więc nic nie dało się zrobić.
Następnego dnia wywiad z lekarzem, podstawowe badania i nakłucie...
Pierwszy ciężki dzień po nakłuciu... cały dzień leżenia bez poruszania się...Ale udało się.